Monday, September 22, 2008

Bombe de cacao


Eu sunt mare amatoare de salam de biscuiti sau orice alt desert care sa aibe in compozitie biscuiti si cacao :).Ieri am incercat sa fac bombe de cacao.Nu am tinut seama de gramaj , le-am facut mai mult dupa ochi.Am folosit aproximativ aceleasi ingrediente ca si la salamul de biscuiti, doar ca am redus cantitatea de apa si am pus mai multa margarina( 450 gr biscuiti, 200 gr margarina, 2-6 linguri zahar,50 ml apa, 3 linguri cacao, 1 lingurita esenta de rom, cocos si daca avem la indemana visine din visinata, nuci , alune...eu nu am avut de data asta nici visine, nici nuci si nici alune :))

Am macinat biscuiti marunt.

Am pus la foc apa, zaharul, margarina, cacao, esenta de rom.Cand s-au omogenizat am adaugat peste biscuitii macinati si am amestecat compozitia.
Am facut bombele dupa care le-am trecut prin cocos.

Cred ca este o reteta usoara si ieftina, dar super gustoasa.

No comments: