Sunday, December 07, 2008

Cina noastra de Sf. Andrei

M-am gandit sa fac o cina speciala pentru mine si Stefan, de Sfantul Andrei.
Cina noastra a fost una copioasa: Carnita de pui si porc la cuptor cu cartofiori si ca si desert am servit un tortulet pe gustul meu(de cioco)...dar la vreo 2 ore dupa cina pentru ca ne-a giftuit felul principal.:P

Ingredientele cinei noastre:
-cateva felii/bucati de piept de pui
-2 pulpe
-cateva felii de cotlet dezosat(lomo de cerdo)
-1 pahar vin rosu
-patrunjel
-condimente:-nucsoara, sare, piper, putina vegeta,
-cartofi
-ulei
-cateva felii de ardei rosu

Condimentam bine carnea.
Am tapetat cu folie de aluminiu, tava de la cuptor si am turnat ulei cat sa o acopere bine.
Am dat carnea la cuptor.Peste fiecare bucata de carne am pus o felie de ardei rosu. Am turnat un pahar cu apa in tava si lasam pana scade apa.Cand ramane putin ulei in tava punem cartofii taiati in 4 fiecare si in prealabil dati cu sare, piper.
Cand sunt copti de jumate turnam peste un amestec din vin cu patrunjel taiat marunt.

Turnam peste carne dar si peste cartofi.
De aceea atat carnea cat si cartofii vor avea in final o culoare mai inchisa.

Am mai lasat cat sa scada din nou vinul turnat si voila:


Masa noastra:

Si portia mea :)


Desertul nostru cu multa budincaaaaa...




Reteta tortuletului aici

M-am hotarat sa particip cu aceasta cina la concursul organizat de minunata Teo
Premiile sunt oferite de http://www.laica.ro/

3 comments:

A Not So Spotless Mind said...

Ai niste retete extrem de interesante:). Intr-una din zilele astea trebuie sa pun una un aplicare. Eu si colega tot jubilam cand vedem pozele cu bunatatile de pe blogul tau:D. Te-am votat in top;)).

Anonymous said...

Buna Ioana, cred ca pot sa iti spun asa :), esti o frumoasa si o desteapta...imi place nespus stilul tau, te citesc mereu de cand te-am descoperit.
Te-am adaugat si in lista celor de pe hi5...am gasit adresa ta pe pag de profil sper ca nu te superi.
Iti multumesc pentru vot.
Sper sa va placa retetele mele si in continuare.
P.S.tine-o tot asa cu scrisul...sa stii ca te pricepi de minune.
Te pup

Anonymous said...

AAA si inca ceva ce mi-a scapat la mesajul anterior...sa vezi ce chestie pe hi5 ai acelasi status ca si mine.Ce coincidenta.:P