Friday, November 21, 2008

Chiftele din cartofi si varza de Bruxelles


Cum suntem in postul Craciunului...si eu stiu putine retete de post, sa mai diversific am dat search pe Google.Am gasit o gramada.
De data asta mi-au facut cu ochiul chiftelele de pe blogul Dulce casa al Irinei.
Am strambat putin din nas, pt ca eu sunt fan carne...o declar de cate ori am ocazia:))
Sa incepem...
Am curatat 2 cartofi mari, gigantici pot spune :)).I-am taiat cubulete si i-am pus la fiert impreuna cu 200 grame varza de Bruxelles congelata si putina sare.
Cand au fiert le-am lasat la scurs.Trebuie sa se scurga bine de apa.

Le-am tocat marunt cu roborul de bucatarie, poate prea marunt.Mi-a iesit asa un piure.
Am amestecat cu 3 linguri de faina, sare, piper, marar.Am mixat toate ingredientele si am obtinut o pasta.

Intr-o tigaie punem ulei la incins.Cand s-a incins bine formam cu mana chiftelele.Mana e bine sa o udam cu apa pentru ca se lipesc .Ne ajutam cu faina sa formam chiftelele.
Se pot da si prin pesmet, mie insa mi-au placut mai mult cele pe care le-am dat doar prin faina.
Cele cu pesmet au tendinta sa se arda repede.
Cand s-au prajit le-am scos peun servetel penru a absoarbe surplusul de ulei.
Le-am servit cu rosii si ardei.

Bunicele pot spune...avand in vedere ca nu au strop de carne :(((

8 comments:

Anonymous said...

Deja mi-ai facut pofta, arata bine cartofii cu varza de bruxelles.

iGurman said...

hmm..., nice

Anonymous said...

Au fost tare gustoase chiftelutele Valy.Sper sa le incerci si te mai astept.

Anonymous said...

Gabriel,I'm glad you like what you see.
Thanx 4 the visit.

@irina_sweet_home said...

hihi, si eu eram sceptica la combinatia cartofi-varza in chiftele, dar mi-a placut rezultatul :))

Anonymous said...

E altceva, de asta mi-a placut ideea.
Cum am vazut la tine reteta cum am facut-o.:P

Florin said...

Foarte bun... mi-ai facut pofta..

Deea said...

Merita incercate, Florin sunt super gustoase.:)