Tuesday, February 17, 2009

Spaghetti cu sos alb 2


Am improvizat un sos pentru spaghetti, exact cu ce mai aveam prin frigider.Spre surprinderea tuturor a iesit fosrte gustos.

Ingrediente:
-100gr Carne tocata
-50 gr Jamon/bacon
-50 gr muschi file
-1 ceapa
-2 felii de ardei rosu
-ulei de masline
-o foaie de dafin
-oregano, sare, piper
-300 ml smantana dulce(eu am pus de la Milli)

Am tocat ceapa si ardeiul si le-am dat la calit in ulei de masline.Am pus peste carnea tocata si un pahar cu apa si am lasat sa fiarba.Am adaugat si condimentele si foaia de dafin.
Cand a fiert carnea am adaugat sunca si jamonul taiate felii. Am turnat peste smantana si am lasat sa fiarba inca 5 min.
Am luat dupa foc si am turnat peste pastele fierte. Am acoperit cu un capac.

2 comments:

Mona said...

Deea draga, ai avut o idee ingenioasa cu acest sos pentru spaghete...nu numai ca arata bine, dar este si gustos...bravo !!

o zi buna in continuare
te pup :)

ps. am citit ca ai fost putin suparata, sper ca sau rezolvat problemele ??

Deea said...

Te pup Mona, esti asa o draguta ca te-ai gandit la mine.In mare s-au rezolvat problemele.
Ai primit si o leapsa de la mine sper sa o ridici.
Am incercat sa iti las mesaj pe blogul tau, dar nu am reusit, nu stiu de ce.
Te pup dulce dulce.O zi frumoasa si tie.