Tuesday, September 30, 2008

Mamaliguta cu branza si ou


-5 oua
-200 gr telemea sarata
-50 gr margarina, unt
-2 linguri ulei
-250 gr faina de malai
-500 ml apa

Mamaliguta nu e punctul meu forte, de multe ori o fac dupa ochi fara sa tin cont de gramaj...asta tocmai pentru ca de fiecare data cand am urmat instructiunile a iesit un fiasco total.Totusi nu va recomand sa o faceti cum o fac eu:), nu e varianta cea mai buna.De data asta am facut-o cam asa :

Am pus 500 ml de apa la fiert cu o lingurita de sare.Cand a dat in clocot am adaugat in ploaie faina de malai si am amestecat.Cand a inceput sa devina mai consistenta am adaugat cele 2 linguri de ulei.Am amestecat si am lasat-o sa fiarba.Mi s-a parut ca s-a intarit cam tare si inca nu mi se parea fiarta asa ca am mai adaugat un pahar cu apa :)) si am amestecat bine.

Am fiert cele 5 oua(8 min) si apoi le-am zdrobit cu furculita..Am zdrobit branza telemea si am taiat felii subtiri untul.

Am presatat jumate din cantitatea de ou zdrobit pe fundul unui vas adanc.Peste ou am
presarat jumate din cantitatea de telemea si deasupra branzicii am pus jumate din feliile de unt.Am turnat peste acestea mamaliguta.Deasupra am pus jumatatea ramasa de ou zdrobit, telemea, iar ceea ce a ramas din unt l-am topit putin la microunde si apoi l-am turnat peste mamaliguta.

A iesit o nebunie.

No comments: