Thursday, August 28, 2008

Prajitura "Minune"




Prajitura se numeste defapt Vascau, dar pentru ca e extraordinara, mi-am permis sa o redenumesc :))

Ingrediente pt. blat:-8 albusuri
-100gr mac
-100gr faina
-3 linguri de zahar
-100gr nuca de cocos

Ingrediente pt. crema:-250gr margarina
-8 galbenusuri
-1 budinca de vanilie
-300ml lapte
-6 linguri de zahar

Grazura: - jumate dintr-o tableta de ciocolata

Mod de preparare blat:-Se bat albusurile tare dupa care se adauga zaharul(3linguri),faina se adauga in ploaie macul si nuca de cocos.Se amesteca toate ingredientele si se toarna in tava de la cuptor pe care in prealabil am tapetat-o cu faina.

Mod de preparare crema:-Se freaca cele 8 galbenusuri cu cele 6 linguri de zahar se adauga laptele si budinca.Toate se pun la foc.Crema este gata atunci cand s-a ingrosat.

Punem crema la racit.Peste crema RECE se adauga 250 gr de margarina si amestecam.

Se toarna crema peste blat dupa care picuram ciocolata(in prealabil topita)si.....Gataaaa!!!!!!

Pofta buna si la cat mai putine Kg in plus !!!!:))

3 comments:

Anonymous said...

Ai putea sa-mi spui ce este acel blat negru care il vad in poza ? Vad asa : un blat negru, peste care vine un blat cu mac si deasupra crema...

Anonymous said...

Buna si bine ai venit pe Blogul meu.
Nu este nici un blat negru sub cel de mac.Probabil ti s-a parut pentru ca am presarat pe farfurioara, in jurul prajiturii bobite de ciocolata.
Prajitura este formata doar din blatul cu mac si crema.
Sper sa te fi lamurit.
Te mai astept!
O zi frumoasa!

P.S.Probabil si poza e de o calitate mai proasta plus efectele speciale:)))care induc in eroare.

Anonymous said...

Multumiri, acum m-am lamurit ! Ma zapacisera frecateii aia de ciocolata ...arata ca un alt blat maro !