Thursday, October 16, 2008

Prajitura moale de ciocolata


Am incercat prajitura moale de ciocolata.Reteta am luat-o de pe blogul Isabela Cuisine.E mortala!!!Saptamana asta o mai fac odata.
Am modificat putin reteta :P

Ingredinete pt blat:
-150 g ciocolata amaruie
-50 g faina
-3 oua
-75 g zahar
-35 g unt
-1 lingutita praf de copt
-putina sare

Am topit ciocolata impreuna cu untul si am lasat sa se raceasca.
Albusurile le-am batut spuma tare cu putina sare.
Galbenusurile le-am frecat cu zaharul.
Am adaugat ciocolata topita si faina treptat, in ploaie si praful de copt.
Albusurile batute spuma le-am adaugat la sfarsit cu mare grija pentru ca sa nu se lase compozitia.
Am tapetat o tava rotunda si am turnat compozitia.Am dat la cuptor pentru 35 de minute apoi am lasat sa se raceasca in forma.

Ingrediente pentru crema:
-250 ml de lapte
-o budinca de vanilie(aici am modificat putin reteta originala)
-3 galbenusuri
-65 gr zahar
-30 gr faina
-50 gr ciocolata amaruie

Laptele trebuie fiert impreuna cu budinca de vanilie.
Frecam galbenusurile cu zaharul.
Adaugam faina in ploaie.
Am topit si ciocolata in lapte dupa care am picurat peste oua.
Am pus totul la fiert pana a devenit o crema groasa ca o budinca dupa care am lasat-o la racit.

Am taiat de deasupra blatului ca o foaie subtire pe care am sfaramat-o.Am insiropat blatul cu sirop de ananas.Peste blat am pus crema, pe care am intins-o bine.Peste, am presarat partea din blat pe care am sfaramat-o.(Aici am modificat din nou putin reteta originala)

A iesit o nebunie de prajiturica.

5 comments:

Unknown said...

Deea buna!
Acum te-am decoperit si vad ca ai facut prajitura mea :) ti-a iesit super si ma bucur ca ti-a placut.

Pupici

Anonymous said...

Doamne ce bunatate.Saptamana asta am facut-o de 2 ori:P

Anonymous said...

Prajitura am facut-o de 2 ori...Mi s-a atras atentia sa specific pentru a nu se intelege altceva hihihi:P

susu said...

Esti asa simpatica, acum ceva vreme am facut un tort dupa una din retetele tale si am postat si un comentariu. Acum incerc prajitura asta nemaipomenita cu ciocolata care era demult trecuta pe lista. Am intrat si la Isabela pe blog, la aceeasi reteta dar am sa fac cu praf de budinca. Catelusii tai sunt minunati, am trait toata viata inconjurata de animalute dar din pacate acum mi-au murit.

Deea said...

Buna Susu,
Ma bucur ca iti plac retetele mele.Nu-ti va parea rau daca incerci prajitura asta, e absolut delicioasa.
Ma bucur si ca iti sunt dragi cateii mei si imi pare tare rau sau aud ca ai tai nu mai sunt.
Te pup si te mai astept sa incerci si alte retete.