Friday, December 05, 2008

Cartofi umpluti



Avem nevoie de:
-4 cartofi mari
-4 oua
-2 felii de sunca
-2 feliute branza, cascaval
-folie de aluminiu



Spalam bine cartofii.Ii "imbracam" bine in folie de aluminiu, dupa care ii dam la cuptor pana se coc.



Cand cartofii sunt copti, ii scoatem cu grija si ii lasam sa se raceasca putin.
Ii desfacem din folia de aluminiu si le taiem un capac.



Apoi incepem sa scobim cu o lingurita sau furculita mica.





Cand am scos destul miez din cartof, umplem golul cu un ou.Spargem oul si il turnam in cartof.



Inainte sa punem capacelul,umplem cu sunca si cascaval.




Punem capacul



Imbracam din nou in folie de aluminiu si dam la cuptor.Punem cartoful in picioare, pentru a nu curge oul.
La fel facem cu restul cartofilor.
Lasam la cuptor aproximativ 30 minute.
Cand sunt gata ii scoatem si ii lasam la racit, putin.Curatam de coaja si ii taiem felii sau pe la jumate.





Si dupa cum stiti totul se transforma nimic nu se arunca :) cu ceea ce a ramas din cartofi am facut o salatica de post.

2 comments:

Cristina - L`atelier Jolie said...

Uite ca am stiut ca e ziua ta ... :)
Nu hoinaresc degeaba pe bloguri :P
Abia astept sa fac si eu cartofii astia, arata tare bine. Esti o bucatareasa minunata ... Te pup!

Anonymous said...

Te pup scumpa mea Cristina.Ai fost atat de prompta cu urarile de ziua mea.Mi-au luminat ziua.Nu ma asteptam deloc.Iti multumesc si te pup dulce dulce.
Sa incerci cartofiorii sunt gustosi si de efect.