Tuesday, March 17, 2009

Pept de pui cu sos alb - la cuptor



Inspirata fiind de o reclama de la tv, m-am apucat de bucatarit.

Am cumparat:

-1 piept de pui dezosat si fara piele
-2 ciuperci proaspete Champignon
-ceapa verde
-marar si patrunjel proaspat
-10 linguri smantana
-1 lingura faina
-sare, piper

Spalam bine pieptul de pui.
Ciupercile le curatam, le spalam si le taiem feliute subtiri.
Verdeata o raiem marunt, cu precizarea ca de la ceapa verde folosim cozile verzi(frunzele)



Intr-un vas amestecam ciupercile cu verdeata taiata marunt si smantana.Adaugam sare si piper dupa gust.




Punem pieptul de pui intr-un vas de yena si turnam peste amestecul cu smantana.



Dam la cuptor o jumate de ora dupa care scoatem cu lungura intr-un vas 100 ml sos pe care il amestecam bine cu 1 lingura faina.
Dupa ce am amestecat bine astfel incat sa nu ramana cocoloase, turnam inapoi in vasul din cuptor si amestecam intreaga compozitie.
Lasam inca 40 de minute, o ora la foc mic in cuptor.

Cand e gata putem servi cu piure, cartofi prajiti, pilaf.
Noi am servit cu niste dovlecei pane.

6 comments:

A Not So Spotless Mind said...

Imi lasa gura apa de fiecare data cand vad rezultatul muncii tale in bucatarie:D. Felicitari:*

Deea said...

Iti multumesc pentru aprecieri...poate incerci si tu in viitorul apropiat una din retete.Pupici!

Alhambra said...

excelenta reteta, am scapat in felul asta de reteta soacra-mii de 'pui cu smantana', acum o bag pe asta la inaintare ! super buna !

Alhambra said...

Tocmai am incercat-o io pe asta, s-a gatat repede, data viitoare fac mai multa :) Excelenta cu verdeturile alea si ciuperci ! Yummmy !

Deea said...

Alhambra, bine ai venit!
Ma bucur din suflet ca ti-a placut pieptul cu sos alb...si noua ne-a placut mult de tot mai ales ca...nu stiu daca tu ai observat aduce putin a Rama creme bonjour cu verdeturi , dupa care noi suntem topiti :)).
Te pup si am sa adaug blogurile tale in listuta mea.
Mmmuaaa

Alhambra said...

Merci de primire si de vizite ! N-am cumparat nicodata Rama creme, nu stiu cum e, dar sosul a fost extra !