Monday, November 03, 2008

Supica cu galuste de gris


Mi-am amintit azi de o supica din copilaria mea...buna tare.
Buni mea o face cel mai bine...tare gustoasa.

Avem nevoie de:
-carne de pui(pulpe, piept, spate, aripi)
-o ceapa intreaga
-2 morcovi
-patrunjel
-condimente specifice dupa preferinta

Punem carnea la fiert,iar pe masura ce fierbe separam spuma ce se aduna la suprafata si o aruncam.Adaugam morcovii, ceapa intreaga si condimentele.Lasam la fiert la foc mic.
Cand supa e fiarta scoatem ceapa si o aruncam.
Scoatem carnea fiarta pe o farfurie impreuna cu morcovii.

Galustele:
-2 oua
-gris
-sare
Batem spuma albusurile cu putina sare.Amestecam cu galbenusurile.Presaram in ploaie grisul continuand sa amestecam.Trebuie sa se obtina o compozitie nici prea tare nici prea moale.

Lasam supa la fiert, cand da in clocot cu o lingura facem niste galuste de marimea dorita(mie imi plac mai mari) si le lasam sa cada dupa lingura in supa ce clocoteste.Lasam sa fiarba galustele bine la foc mic.

Eu de obicei strecor supa la final.
Adica scot galustele fierte...si strecor supa.
In supa strecurata pun morcovii din nou, galustele, putin patrunjel tocat si acopar cu un capac.

2 comments:

Sabina said...

Buna, Deea!
Azi am descoperit blogul tau ...e tare fain! Imi permit sa te adug in listuta mea de gospodine, daca n ai nimic impotriva!

Anonymous said...

Buna Sabina, am sa te adaug si eu.Am vizitat blogul tau, ai niste reteteeee...numai bune de incercat!