Thursday, December 18, 2008

Prajitura Macedonia de frutas


O prajitura lejera, pentru amatorii de frisca si fructe tropicale.Un adevarat deliciu.

Pentru blat am folosit:

- 6 oua
- 200 gr zahar
- 50 gr ciocolata amaruie
- 8 linguri cu faina
- praf de copt un varf de lingura

Am separat albusurile de galbenusuri si le-am batut mar :)))haha...vroiam sa spun spuma tare.:P
Galbenusurile le-am frecat cu zaharul.
Am topit ciocolata amaruie si am picurat-o amestecand incontinuu peste galbenusuri.
Turnam albusurile peste compozitia de galbenusuri cu ciocolata si amestecam cu grija pana se omogenizeaza.Adaugam faina in ploaie, bineinteles amestecand cu o spatula de lemn incontinuu si praful de copt.

Tapetam o tava cu hartie de copt sau ulei si faina si turnam compozitia.Dam la cuptor aprox 30 min.

Batem o frisca de 500 gr pe care o amestecam cu fructe dintr-un compot cu fructe tropicale(in prealabil scurse bine de suc).

Blatul rece il insiropam cu siropul de la compot.
Turnam peste, compozitia de frisca ... am uitat sa va spun eu am folosit o tava cu pereti reglabili...asadar blatul il punem in aceasta minunata tava, il insiropam si apoi turnam frisca.Ornam deasupra dupa placul fiecaruia...cu fructe desigur.Eu am ornat cu kiwi.


O portie pentru tine...

2 comments:

Melianda said...

imi place cum a iesit aceasta prajitura ...e chiar usor de facut

Craita said...

mmmmm,ce bine arata sectiunea!!!