Monday, October 13, 2008

Pizza rapida



Am o reteta de pizza super rapida si foarte gustoasa. Pentru ca la noi in casa singurul care face pizza cu aluat e Stefan...trebuia sa gasesc ceva mai usor de preparat. Nu intotdeauna avem chef sa ne murdarim pe maini si sa stam jumate de zi in bucatarie, cateodata parca avem nevoie de ceva simplu si gustos. Uite si solutia:

Am cumparat o paine felii(feliile sa fie patrate, pentru ca incap mai bine in tava). Aveam in frigider niste sunca York pe care am taiat-o cubulete. Am mai taiat niste salam fasii subtiri. Nu aveam decat ciuperci intregi...nu prea imi plac pentru pizza intregi...asa ca le-am taiat pe la jumatate. Am taiat o jumate de ceapa julienne si o rosie felii subtiri.Am razuit niste cascaval si am pregatit sosul de rosii..AAA si era sa uit 4 oua pe care le-am batut bine.

Am uns tava cu margarina si am tapetat-o cu faina, asta ca o masura de precautie sa nu mi se lipeasca prea tare de tava.

Am asezat feliile de paine in tava una langa alta. Am turnat peste ouale batute si cu o lingura am intins bine oul peste bine painici. Am pus sos de rosii pe care la fel l-am intins bine. Peste am presarat sunca, salamul, ciupercile, rosiile si ceapa. Cu 3 minute inainte sa o scot din cuptor am presarat cascavalul razuit.



Sa aveti pofta!

4 comments:

Edith said...

Ce faina e ideea! Super rapida... )

Deea said...

Da Edith si e tare tare gustoasa.:)

Anonymous said...

foarte tare reteta. am gasit si eu unele aici http://www.pizzalastrada.ro. si au si ceva cu pizza de 50 de cm, rara in zilele noastre

• Adriana :) • said...

Pfuai mama ce bine arata! Pun pariu ca e foarte gustoasa! Abia astept sa incerc reteta! >:D<