Tuesday, October 07, 2008

Chiftele din cartofi cu ghiveci de legume


Am incercat si eu sa fac niste chiftele asa cum imi facea buni cand eram acasa. Din ingrediente putine si nu prea costisitoare poate iesi ceva tare gustos.

Am razuit 5 cartofi maricei si i-am stors bine.
Cum eu sun fan carne, mi-am permis sa modific putin reteta bunicii si am adaugat peste cartofii razuiti putina carne tocata...putin putin(cat iei intr-un pumn)... ei bine recunosc am mai razuit si o bucatica (mica si ea) de salam :).Am adaugat un ou, putin pesmet,patrunjel tocat marunt, sare si piper. Am amestecat si am facut chiftelele si le-am prajit la foc mic. Mie imi pac mici , sub forma de mingiuta, dar reteta bunicii spune ca trebuie sa fie mari. Macar atat sa respect din reteta , nu?

Ghiveciul l-am facut din ardei rosu si verde asa cum imi place mie, 1 ceapa, sos de rosii si o cana de orez.

Legumele le-am taiat julienne si le-am pus la calit.Cand ceapa a prins culoare am adaugat un pahar cu apa si am lasat sa fiarba. Orezul l-am fiert separat. Cand apa de la legume a scazut am adaugat orezul si am amestecat, am adaugat sarea si piperul. La sfarsit am adaugat sosul de rosii si am lasat sa mai fiarba 5 minute.

Delicios!

No comments: