Wednesday, February 04, 2009

Ciorba de legume


Mi-a mai ramas in frigider un spate si o pulpa de la o gaina de casa. Stefan ma roaga de cateva zile sa ii fac o ciorba asa cu multe legume.M-am pus pe treaba.

Am folosit:
-o pulpa si un spate de la o gaina de casa
-1 morcov
-o bucata de telina
-1 cutie mica de mazare Bonduelle
-3 cartofi mici
-2 cepe
-1 rosie
-sare, piper

Prima data am fiert bine carnea in "oala minune", cam 40 de minute. Am adaugat peste morcovii,rosia, telina si ceapa taiate toate marunt(cubulete mici). Lasam sa fiarba bine legumele.Eu am lasat sa fiarba in continuare si carnea ... imi place sa fie moale moale.
Cand au fiert de jumate legumele adaugam cartofii taiati cubulete si lasam la foc mic.
Adaugam sare, piper.
Cu 5 minute inainte sa luam dupa foc adaugam mazarea si putin patrunjel.
Se poate servi cu smantana.



Later edit, ora 22:57, :P :sunt dupa a-3-a portie de ciorbica pe ziua de azi :)yummy yummy
cu smantanica la ora 11 noaptea merge minunat la silueta :)

4 comments:

Mona said...

Deea, am venit cu un ardei iute,la o portie de ciorbica, ca tare bine arata...asta daca mai ai ??!!
te pup :)

Laura said...

Ha, ha, ce zaluda esti!!!!!!!!!! :P
...am ras de-am lesinat...cica: "cu smantanica la ora 11 noaptea merge minunat la silueta"!!!
Parca-s eu!!! :D

Te tzuc, bucatareaso si frumoaso!!! :))

Deea said...

Mona bine ai venit... mai fac o portie special pentru tine.Pupici

Deea said...

Laura scumpa, asa m apuca poftele cand ma bag in pat si inchid ochii numai pui rotisati, hamburgheri si alte bunatati cu multe e-uri vad in fata.Te tzuc