Wednesday, November 17, 2010

Bomba Calorica

Am promis cuiva drag mie, saptamana trecuta o Bomba calorica.

Iat-o:



Avem nevoie de:

- Bacon
- Slanina afumata
- Faina de malai
- Branza telemea

Ce si cum?

Taiem cubulete baconul si slaninuta(fara gramaj, insa va dau un sfat cu cat mai mult cu atat mai bine :D) le dam la tigaie si la prajim bine.



Facem o mamaliguta ca la mama acasa ... O rasturnam in farfurie si presaram peste baconul, slanina prajita si razuim/sfaramam telemeaua.

Yummy




“Dacă apar manifestări neplăcute, adresaţi-vă medicului sau farmacistului." :)))

4 comments:

Anonymous said...

completati BOMBA cu smantana stropita din belsug peste toate cele de mai sus.....

Deea said...

DAAAAAAAAA ne place !!!!Multumim pentru idee.:)))

Maya said...

Groaznic de bun!Bomba asta calorica mi-a fost servita pentru prima data de sotul meu care e ardelean,si zice ca acolo s-a inventat mîncarea asta !
Nu stiu daca e asa,dar e singurul fel de mîncare care îl stie a face (si a ramas singurul :D )de cînd era fecior la ma-sa.Aici a mai învatat sa faca pizza...doar ca nu mai face.Zice ca eu o fac mai buna/asta de lene,sa nu faca el :D

Deea said...

Ceau Maya, ce m-a distrat commentul tau :))).Nu stiu daca aici in Ardeal(si eu sunt ardeleanca)s-a inventat minunea, dar oricum multumim celor ce au inventat-o :))))).
Al meu sot, facea si el pizza, dar nici el nu mai face, nu pentru ca nu ar vrea ci pt ca nu il las ... bucataria se transforma intr-un dezastru national cu faina si celelalte ...:))))
Pupici.