Thursday, November 18, 2010

Papanasi Fierti (adica " Papanasi Adevarati" :P)



Ingrediente:

- 1 kg branza dulce de vaci
- 6 oua
- 18 linguri gris pentru papanasi
+ gris pentru prajit
- zahar

Ce si cum?

Adaugam peste branza de vaci 6 galbenusuri si 18 linguri gris.Amestecam.
Batem albusurile spuma tare si le incorporam celorlalte ingrediente.Amestecam usor cu o paleta de plastic sau cu o lingura de lemn.

Modelam papanasii si ii punem in apa care fierbe.Sunt fierti cand se ridica la suprafata.

Punem grisul la prajit.

Cand a fost aproape prajit am adaugat zahar.

Nu am specificat cantitatea de zahar deoarece puteti pune in functie de cat de dulce va place.

Imediat ce ii scoatem de la fiert(cu o paleta cu gauri), ii dam prin gris.

Se pot servi cu iaurt sau smantana, sos de fructe, gem ...

Noi i-am servit cu iaurt de fructe .Foarte gustos!

7 comments:

Unknown said...

Arata delicios! Crezi ca as putea sa ma autoinvit la o portie :D?
Pupici cu mare, mare drag!

Sandy said...

Buni papanasii astia Deea :) .
Daca iti place sa faci cadouri, acum ca se apropie Craciunul , informeaza-te de MPA pe www.al3xandra-miches.blogspot.com

Andreea said...

Oooo, daaa...papanasii astia imi aduc aminte de copilarie...ce frumos ca te-ai gandit sa postezi reteta...Imi place tare mult blogul tau si caut de zor categoria cu "persoane interesate" si nu o gasesc:(.

Deea said...

Iulia, of course.Te astept oricand :P
Azi i-am facut din nou la cererea "publicului':P
Pupiiiiiii!!

Deea said...

Bine ai venit Alexandra.Te mai astept pe aici.Poate la o portie de papanasi ...?!:P

Deea said...

Andreea, draga, am rezolvat problema cu interesatii.:P
Ma bucur ca iti place blogul meu.
P.S.Reteta asta imi aduce aminte de gradi :P

Marius said...

Ce pofta-mi faci. Pun un bookmarks pe pagina asta sa o am la indemana si cand ajung acasa.