Wednesday, December 03, 2008

Tort Andreea


L-am numit Andreea pentru ca mi se potriveste de minune...e facut exact pe gustul meu...multa budinca si multa ciocolata.
Si cum era si Sf.Andrei mi-am facut un cadou dulce.

Pentru blat am folosit aceeasi reteta ca si pentru blatul tortului Laura, cu mentiunea ca am triplat gr de ciocolata folosita.Ingredientele si modul de preparare al blatului il gasiti aici

Ingrediente pentru crema:
-2 budinci de vanilie
-500 ml lapte
-2 galbenusuri
-2 linguri de zahar
-150 gr ciocolata amaruie

Frecam galbenusurile cu zaharul.
Ciocolata o topim in lapte.
Budinca o dizolvam in 100 ml lapte rece din 500 ml.
punem laptele cu ciocolata topita la foc si facem budinca, adaugam si galbenusurile frecate cu zahar.Amestecam incontinuu, pana se ingroasa budinca

Blatul rece il insiropam...eu l-am insiropat cu sucul de la un compot de fructe.
Turnam peste crema de budinca. cu mentiunea ca trebuie folosita forma cu inel reglabil.
Am raziut deasupra ciocolata si am ornat cu cirese.
Am dat la frigider.

5 comments:

Mona said...

Deea draga, am poposit in sfarsit si eu la tine intr-o mica vizita...ce blog frumos ai !!...multe retete delicioase si explicate intr-un mod minunat..chiar imi place...o multitudine de ideei novatoare care sunt puse in practica foarte bine...felicitari !!
..acum ca te-am descoperit si mi-a placut ce am gasit aici, te-am trecut pe listuta mea de bucatarii creative, si pe cea a blogurilor pe care le urmaresc...
te pup :)


ps. frumos si dulce cadou ti-ai facut..un tortulet super delicios ..

Edith said...

Deea, LA MULTI ANI!!!Cu mare intarziere :D imi cer mii de scuze ca am uitat.
Frumushel tortuletul :)

Anonymous said...

Iti multumesc Mona pentru cuvintele tale frumoase.Esti tare draguta.Ma bucur mult ca iti place ceea ce vezi la mine si ma bucur ca m-ai descoperit...uite asa te-am descoperit si eu si sunt nerabdatoare sa te adaug in listuta mea :)
Te pupacesc si te mai astept.

Anonymous said...

Edith iti multumesc din suflet.Te pup si iti urez inca odata bafta multa la concursul la care participi!

Anonymous said...

Acum am realizat, Mona , unul din blogurile tale il urmaresc de ceva vreme.Ai multe retete minunate.