Wednesday, March 04, 2009

Papricas de pui



Am facut un papricas nemaipomenit. Reteta nu imi apartine :P
Prietena mea Anto imi spune mereu ca stric mancarea cu atatea legume si condimente ... asa ca am facut reteta ei de papricas ... a iesit demential.

Am folosit:

- 2 cepe - una mica, una mare :P (asa spune reteta ce sa fac :)
- boia dulce, cam o lingurita
- putina pasta de ardei rosu (Paprika)
- 6 aripioare de pui
- 6-7 cartofi
- sare, piper

Tocam ceapa cubulete dupa care o dam la calit. Mie sincer nu prea imi place sa calesc ceapa, asa ca imediat ce o pun in oala o inec intr-un pahar cu apa :))

Lasam sa fiarba ceapa pana se inmoaie putin si ii adaugam boiaua, cand deja apa s-a evaporat. Adaugam aripioarele si le lasam sa se inabuse sub capac.
Turnam un pahar, doua de apa calda peste si pasta de ardei. Saram si piperam dupa care acoperim din nou cu capacul. In timp ce fierbe carnea taiem cubulete cartofii.
Cand carnea este de jumate fiarta ... chiar mai bine de jumate, adaugam cartofii si inca 2, 3 pahare cu apa calda.
Lasam sa fiarba cartofii si gata Papricasul.

4 comments:

Cristina's World said...

Ai un premiu de ridicat de pe blogul meu.
Pupici!

Ral said...

Arata foarte bine, imi place ca ai eliminat partea cu ceapa prajita. Nu e prea sanatoasa.

Mi-am facut si eu blog culinar mai altfel... te invit sa ma vizitezi si daca-ti place sa te abonezi :D

http://openbucket.blogspot.com/search/label/COOKING%20AND%20FOOD

Deea said...

Cristina iti multumesc , am sa il ridic de indata ce am oleaca de timp liber.Pupici multi.

Deea said...

Ral iti m ultumesc de vizita.Am sa trec blogul tau in listuta mea.