Thursday, January 15, 2009

Ce n-a vazut Parisul...

Imi place o melodie...da iar ascult obsesiv si repetat aceeasi piesa.Am descoperit-o la un chef intarziat de sf.Ion :P.Probabil nu e noua, avand in vedere ca trupa Bere Gratis a disparut pentru o vreme din viata publica, insa nu si din sufletele noastre a celor care fredonam pe la toate terasele in cor: Hai Hai vino mai aproape/Hai Hai oceanul ne desparte/Tu pe un tarm...eu pe altul...la mijloc ne leagaaaaaa cerul albastruuuu.

Ce n-a vazut Parisul

Ne intalneam intr-o cafenea
Unde nimeni nu stia
Si ne zambeam
Cand planuiam sa cucerim Vestul
Ne sarutam, nu ne pasa
De lumea ce ne-nconjura

Aveam dorinta sa iubim
Ne promiteam sa-mbatranim
Pe o veranda la un ceai
Scaldati de soare
De raul lumii ma fereai
Sub palma ta ma ascundeai

Iar gustul de madlena
Iti va reveni de fiecare data
Cand iti vei aminti

Ce n-a vazut Parisul
Doar in fotografii
Ai mai putea gasi
Ce n-a vazut Parisul
Parfumul ce-a ramas,
Raspunsul fara glas

Te asteptam pe Edgar Quinet
Sa iesi de la Litere
Si hoinaream intreaga zi
Pe strazile uitate
In povestiri ne pierdeam
Cu ochii celuilalt visam

Urcam la mine in mansarda
In noptile de vara calda
Si ne credeam doi partizani
Ascunsi in noapte
Dezbracati pe podea
Eram al tau, erai a mea

Iar gustul de madlena,
Iti va reveni de fiecare data
Cand iti vei aminti

Ce n-a vazut Parisul
Doar in fotografii
Ai mai putea gasi
Ce n-a vazut Parisul
Parfumul ce-a ramas
Raspunsul fara glas

Ce n-a vazut Parisul
Doar in fotografii
Ai mai putea gasi
Ce n-a vazut Parïsul
Parfumul ce-a ramas
Raspunsul fara glas

Ooh, Uuh, Ooh, Uuh....


Imi parea atat de rau ca pe youtube melodia e intr-o calitate super proasta...as fi postat-o...sa o puteti canta si voi impreuna cu mine....ce n-a vazut Parisuuuullll

2 comments:

A Not So Spotless Mind said...

Ador Bere Gratis! Au niste melodii geniale si canta extraordinar de bine live:).

Anonymous said...

Super si mie imi plac mult.Ma bucur ca au revenit.Pupic