Friday, February 27, 2009

Macaroni ham and cheese



Dupa cum se poate observa suntem mari mancatori de paste ...
Azi am inventat , sau poate nu am inventat-o eu :P, o noua reteta usoara si la indemana oricui.

Avem nevoie de:

-200 gr paste(penne sau orice alte paste)
-150 gr sunca
-200 ml smantana lichida dulce (Dorna in cutie rosie am folosit eu)
-2 lingurite Rama Creme Bonjour cu verdeturi
-cascaval razuit
-oregano, sare, piper

Am prajit putin sunca in tigaie, dupa care am adaugat smantana lichida si cele 2 lingurite cu Rama Creme Bonjour. Am sarat si piperat dupa gust si am adaugat si putin oregano. Lasam putin la fiert , aprox. 2 min, dupa care turnam peste sos pastele in prealabil fierte si scurse de apa. Mai lasam un minut la foc astfel incat sosul sa patrunda in paste si Voila:



Peste fiecare portie am razuit putin cascaval.

6 comments:

Dan Gheorghe said...

arata foarte bine. pofta buna!

Deea said...

Multumim multumim , Dan sa stii ca am avut pofta nu gluma :P

Adelina said...

Mie îmi amintesc de pastele carbonara. Şi noi suntem mari amatori de paste, în special de cele cu sos alb.
Super arată, Deea! Ţi-am simţit lipsa! :)

Mona said...

Iti doresc o primavara frumoasa si plina de iubire...un marisor virtual pentru tine..
te pup :))

Deea said...

Iti multumesc mult Mona.Astept sa ridici si tu martisorul de la mine

Deea said...

Raggio, da ai dreptate...eu din carbonara ma tot inspir si le tot modific ...mai adaug un morcov, o maslina ceva...sa nu iasa niciodata la fel :))
Te pup