Friday, April 24, 2009

Ciorba de primavara



Mie imi plac tare mult ciorbele ... mai ales cu smantana ... mmmm. Cand eram mica numai cu forta luam 2-3 linguri de ciorba. Imi aduc aminte si acum, cand ieseam la restaurant tati imi dadea bobarnace pe sub masa :)) si mami cu lingura in mana "hai mami, una si gata" ... si una si gata era pana terminam din farfurie :P
Acum, dupa atata timp , daca trec 2 zile fara ca eu sa mananc ciorba sau o supa orice fel ar fi ea e lucru mare.
Sa trecem la subiect: "Ciorba de legume"

Am folosit:
-1/2 ardei rosu
-2 rosii mici
-3 cepe verzi, inclusiv cozile(frunzele)
-1 ceapa mica - din aia care nu e verde :P
-2 morcovi mari
-o radacina de patrunjel
-cateva frunze de la o varza pitica(cred ca asa ii spune ca era mica tare)
-o gulie
-patrunjel verde si marar
-sare, piper
-oase de pui(spate, osul de la piept) sau o pulpa de pui, aripi(- sa fie si ceva carnita acolo sau macar urme usoare :P)
-400 gr mazare(eu am pus Bonduelle la cutie ca sunt mai comoda)

Tocam toate legumele cubulete, varza insa am taiat-o julienne si le punem la fiert impreuna cu oasele de pui/carnea.Saram piperam dupa gust.
Lasam sa fiarba.
Cu 5 minute inainte sa o luam dupa foc adaugam mazarea la cutie si lasam sa dea intr-un clocot.Adaugam mararul si patrunjelul tocat marunt, luam dupa foc si acoperim cu un capac.
E nemaipomenit de gustoasa cu smantana.

1 comment:

NUWAN said...

dear friend nice blog.im from srilanka.im nuwan visit my blog and book mark their