Sunday, October 24, 2010

13 cm ... too much

13 cm prea mult pentru o dupa - amiaza insorita de toamna ... heeeey nu sariti ... e vorba de tocurile mele de 13 cm.

Da, am gasit "acei pantofi" minunati, care mi-au chinuit gleznele firave ieri toata ziua ...

Stau si ma gandesc in ultimul timp din ce in ce mai mult la "chinurile" pe care trebuie sa le suportam, noi reprezentantele sexului slab ... doamne cat de misogin suna SEXUL SLAB ... reprezentantele sexului frumos ... SEXUL FRUMOS ... noi femeile.

Pentru ca ne dorim picioare matasoase, ca ale tipelor pe care le vedem la TV, strangem din dinti si din tot ce putem atunci cand, plina de compasiune cosmeticiana noastra preferata smulge fasia de ceara calda...

Petrecem ore la solar, coafor si spa-uri de tot felul, ca sa ne placa EI.

Vreti sa stiti ce mi-a spus "EL"-ul meu cand m-a vazut suita pe picioroange?

- O sa ametesti acolo sus ...

... si trebuie sa va spun ca mare dreptate a avut.



P.S. Poza e pe drum :P

No comments: