Tuesday, January 11, 2011

Pulpe de pui cu smantana



Avem nevoie de:

- 4 pulpe de pui
- 1/2 kg ciuperci champignon
- 1 ceapa
- 1/2 legatura marar
- 200 ml smantana

Taiem ceapa cubulete, la fel si ciupercile, dupa ce in prealabil au fost curatate si spalate bine.

Calim ceapa in putin ulei pana se inmoaie, daca e nevoie adaugam 1/2 pahar apa.
Adaugam ciupercile si le lasam cca 1-2 minute la foc sub capac.

Pulpele dupa ce le-am condimentat, de preferinta doar cu sare si piper (eu am pus si delikat) le punem in tigaie in putin ulei si le acoperim cu apa si cu un capac.Cand apa scade mai adaugam un pahar cu apa, pentru ca pulpele sa fie foarte moi.Cand scade apa, adaugam ciupercile impreuna cu ceapa si sosul lor.

Peste pulpe, turnam smantana pe care am amestecat-o cu mararul tocat marunt.
Daca vi se pare ca sosul este prea lichid, puteti adauga putina faina pentru a-l ingrosa.

Lasati putin la foc (1-2 min), stingeti focul si acoperiti cu un capac.

Ca si garnitura, cel ma bine merge cu mamaliguta, dar se poate servi si cu orez sau piure de cartofi.



5 comments:

violette said...

Delicioasaaa mancarica...

Unknown said...

VAi da ce bun trebuie sa fie!!!

Unknown said...

La multi ani scumpa mea de 1 Martie si o primavara cat mai frumoasa cu multe, multe flori si bucurii!

Nely said...

Woowww, ce bunatate!!!!...imi lasa gura apa....
Weekend placut!

Retete Culinare said...

Wow! Absolut socant! Desi am mancat acum juma' de ora, tre' neaparat sa fac rost de ingrediente si sa incerc experienta vazuta in imaginile tale! Felicitari!