Tuesday, August 23, 2011

Sedinta Foto de august

Dupa lupte seculare am reusit si noi intr-o dupa-amiaza de august frumos colorata sa iesim la o sedinta foto, pe care ne-am dorit-o de ceva vreme incoace.
Asteptarea a fost rasplatita pe deplin.


Mission Impossible Possible :)

Stefan, fiind mai talentat in spatele camerei decat in fata ei, iar eu nefiind talentata nici in spatele camerei si nici in fata ei am crezut ca va iesi un fiasco total :). Prietenii nostri, Narcisa si Florin - OSCAR FOTO, au reusit sa faca imposibilul posibil si astfel ne-am ales cu o sedinta foto pe care am repeta-o la nesfarsit.

Multumim Narci si Florin, ne-ati facut un cadou minunat.



























10 comments:

Miha said...

Superbe poze!

Maya said...

Foarte frumoase imaginile, si voi bineînteles!
Pupici :*

Unknown said...

Foarte, foarte frumoase pozele. Sunteti doi frumoshi!
Pupici draga mea!

Deea said...

Multumesc mult fetelor.Va pup cu drag!

Irina said...

Foarte frumoase poze!

Eli said...

Foarte frumoase!

Deea said...

Multumesc Frumos fetelor.Va pup :*

Adela Zilahi said...

Foarte frumoase poze!

Deea said...

Multumescdin suflet Adela.

Unknown said...

O primavara frumoasa si plina de iubire!