Sunday, December 14, 2008

Prima zapada...



Prima zapada adevarata pe care am vazut-o in ultimii 2 ani jumate.Nu imi place in mod deosebit iarna...defapt daca ma gandesc bine nu imi place deloc.Iarna pentru mine nu inseamna altceva decat maini inghetate, nasuc rosu...imbracaminte de Polul Nord.Craciunul...nu stiu...nu imi amintesc sa il fi asteptat vreodata cu mare emotie...poate doar cand eram copil.Anul acesta e diferit.Anii petrecuti departe de casa...de cei dragi m-au facut sa inteleg multe lucruri.In viata trebuie sa apreciem lucrurile marunte...o spun ori de cate ori am ocazia.Lucrusoarele marunte sunt cele mai importante intr-o viata de om.
Nu apreciem lucrurile ce ne inconjoara decat atunci cand suntem privati de ele.
Am o dorinta nebuna sa zburd prin nameti...sa imi inghete nasul si mainile...sa ma misc la fel ca un pinguin de la Polul Nord ... prin zapada.

3 comments:

Monica said...

Nici mie nu prea imi place iarna , cam din aceleasi motive , dar ador sa ma scol dimineata si sa privesc de la geam , dupa ce a nins toata noaptea si e totul candid si pufos, cand inca nu sunt pasii lasati pe zapada de oameni .
Din pacate la mine acum ploua ...

Niko said...

Pentru mine zapada inseamna trafic blocat, trotuare pline de nameti sau gheata. Mai inseamna frig si disconfort dimineata sau seara (cand trebuie sa o plimb pe Bety). Dar daca tu vrei sa ninga si sa zburzi prin zapada asa sa fie!

Anonymous said...

Hmmm, nu stiu de ce nu-ti place iarna....sau nu ti-a placut. Pentru mine e cel mai frumos anotimp. Ma bucur ca un copil mic si-acum de Craciun...si nu din cauza cadourilor....e vb de senzatia de sarbatoare, de liniste.
De Craciun, familia se reuneste (de obicei) -> un nou motiv de bucurie. Iar zapada....hmm, cand a nins prima data am iesit si eu cu aparatul afara si-am stat in prima ninsoare 2 ore :X. E frumos