Sunday, December 14, 2008

Take That is back


Formatia copilariei mele...se pare ca s-a reintregit cu ceva vreme in urma.
Eram in clasa a 7-a daca imi aduc bine aminte si eram indragostita pana peste urechi de Mark de la Take That :)...la fel ca si toate fetele de varsta mea de atunci.
Cred ca era un fel de sindrom pe vremea aia.
Imi amintesc...zambesc...cum au trecut anii...cat m-am schimbat...cat s-au schimbat toate in jurul meu...a ramas doar amintirea vie a acelor vremuri inocente.
Take That -Rule the world

2 comments:

Ginette said...

Da, muzica care-mi place.....si amintirea dulce a anilor trecuti.....ce n-as da sa mai am 20 de ani !

Anonymous said...

...uneori am impresia ca timpul trece mai repede decat atunci cand eram copil...
Te pup Ginuca si ma bucur nespus ca si tie iti place Take That.